שאלות בתקופת קורונה

רכשתי בגד באחת מחנויות הרשת, ולצערי לא הספקתי להחליף כי החנות סגורה, מה ניתן לעשות?
אל דאגה, בעקבות המצב, ניתן יהיה להחליף מוצרים בחנויות הרשת עד 45 יום מרגע החזרה לשגרה בהצגת חשבונית ועפ"י מדיניות החלפת המוצרים.

רכשתי מוצר באתר ולצערי אינו מתאים לי, מה ניתן לעשות?
לאור ההנחיות מיום 14.3 נאלצנו לסגור את חנויות FIX ולכן במידה ותרצו להחליף / להחזיר פריט שנקנה באתר אנו מרחיבים את זמני ההחלפה מ21 ימים ל45 ימים מרגע החזרה לשגרה.

כיצד מבצעים החלפה/ החזרה מפריט שרכשתי באתר?
החלפות והחזרות מבוצעות בחנויות הרשת,  לאור ההנחיות מיום 14.3 נאלצנו לסגור את חנויות רשת FIX ולכן במידה ותרצו להחליף / להחזיר פריט שנקנה באתר אנו מרחיבים את זמני ההחלפה מ21 ל45 ימים.

כיצד אני יכול לשלם באתר החברה?
ניתן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי ישראליים/ פייפאל בלבד.

לפני שבוע ביצעתי הזמנה מהאתר וביקשתי שתמתין לי באחד מסניפי הרשת שלכם, לצערי הסניף סגור, מה יקרה עם החבילה שלי?
אל דאגה, החבילה תמתין בסניף עד שהמצב ישתפר והחנויות יפתחו. בנוסף תוכלו להחליף/ להחזיר פריטים עד 45 ימים מיום פתיחת החנויות והחזרה לשגרה.

מהו זמן האספקה של ההזמנות אשר מבוצעות באתר?
עד 7 ימי עסקים ( בכפוף לתקנון תנאי השימוש באתר והימי אספקה ניתנים לשינוי) . אנו עושים את מירב המאמצים להגיע בטווח הנ"ל וכך גם חברות המשלוחים,  יחד עם זאת, יתכנו עיכובים בעקבות המצב, תודה על ההבנה והסבלנות