מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

NEED HELP? WE GOT U BABE

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

מדריך מידות

יצירת קשר

ביטול עסקה

איך אני יכולה לדעת שההזמנה שלי נקלטה באתר?

בכל קנייה שתבצעי דרך האתר ותתקבל בהצלחה, תקבלי מאיתנו אישור הזמנה במייל. אם את רוצה לוודא את העניין, תוכלי לעשות זאת בצ׳אט באמצעות שירות הלקוחות (זמני פעילות: ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00), או שתכתבי לנו דרך עמוד יצירת קשר.

איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?

אם נרשמת לאתר, תוכלי גם לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה בהתחברות לחשבון שלך. להתחברות, קליק כאן.

האם יש אחריות על הפריטים שנקנו באתר?

כן - האחריות על כלל הפריטים היא עד חצי שנה מיום הקנייה. אם איתרת פגם בפריט לפני כן, תוכלי לגשת לכל אחת מהחנויות שלנו ולהחליף או להחזיר אותו, בכפוף לבדיקה של צוות החנות.

ההזמנה שלי הגיעה עם פריט פגום. מה אני צריכה לעשות?

את מוזמנת להגיע לכל אחת מהחנויות שלנו, עם הפריט על כל חלקיו (למשל, במידה ומדובר בסט, יש להגיע עם כל החלקים שלו) ועם הוכחת הקנייה. במידה וצוות החנות יאשר כי הפריט פגום, תוכלי להחליף או להחזיר ולקבל זיכוי כספי, לבחירתך.

האם אפשר להחזיר או להחליף פריט שרכשתי באתר?

כן - אפשר, תוך 21 ימים ממועד קבלת ההזמנה. תוכלי לקבל פריט חלופי, זיכוי למימוש בחנויות או החזר כספי. ההחלפה וההחזרה מתבצעות בכל החנויות שלנו. עלייך לוודא שיש לך איתך את חשבונית הרכישה, וכי המוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. לא תתאפשר החלפה של מוצרים בלעדיים לאתר, או שאינם במלאי החנות - אפשר יהיה להחזיר אותם ולקבל החזר כספי, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן. בהנחיית משרד הבריאות: חלקים תחתונים של הלבשה תחתונה או בגדי ים - אינם ניתנים להחזרה.

איך מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?

ההזמנה תישלח אלייך עם שליח בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

כשהחבילה תצא לדרך, יישלח אלייך SMS מחברת השילוח עם אפשרות למעקב אחר ההזמנה. במידה ואת לא בבית, ניתן לאשר לשליח שישאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל (במקרה זה לא נוכל להיות אחראים לכך שהמשלוח יגיע כסדרו).

האם ניתן לאסוף את המשלוח באחת מחנויות fix?

יס, אפשר לאסוף את החבילה שלך מאחת החנויות שלנו - בחינם! אם בחרת בשיטה זו, החבילה תגיע לחנות הנבחרת בהתאם לזמני האספקה המצויינים בהזמנה. עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תקבלי SMS עדכון בצירוף שעות פתיחת החנות. השירות זמין בחנויות נבחרות ולא בכל חנויות הרשת, ורשימת החנויות המציעות את השירות משתנה לעיתים. בתהליך ההזמנה, בעמוד הקופה, תופיע רשימת החנויות המציעות איסוף עצמי, ותוכלי לבחור את החנות הקרובה אלייך.

האם אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה ואת רוצה לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך שעה מרגע סיום ההזמנה (זמני פעילות שירות הלקוחות: ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00).

האם אפשר להשתמש בכמה קופונים במקביל?

אין כפל קופונים - תוכלי לממש קופון אחד בלבד בהזמנה.

סגור
Go back to %1