Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

NEED HELP? WE GOT U BABE

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

מדריך מידות

יצירת קשר

ביטול עסקה

איך אני יכולה לדעת שההזמנה שלי נקלטה באתר?

בכל קנייה שתבצעי דרך האתר ותתקבל בהצלחה, תקבלי מאיתנו אישור הזמנה במייל. אם את רוצה לוודא את העניין, תוכלי לעשות זאת בצ׳אט באמצעות שירות הלקוחות (זמני פעילות: ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00), או שתכתבי לנו דרך עמוד יצירת קשר.

איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?

אם נרשמת לאתר, תוכלי גם לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה בהתחברות לחשבון שלך. להתחברות, קליק כאן.

האם יש אחריות על הפריטים שנקנו באתר?

כן - האחריות על כלל הפריטים היא עד חצי שנה מיום הקנייה. אם איתרת פגם בפריט לפני כן, תוכלי לגשת לכל אחת מהחנויות שלנו ולהחליף או להחזיר אותו, בכפוף לבדיקה של צוות החנות.

ההזמנה שלי הגיעה עם פריט פגום. מה אני צריכה לעשות?

את מוזמנת להגיע לכל אחת מהחנויות שלנו, עם הפריט על כל חלקיו (למשל, במידה ומדובר בסט, יש להגיע עם כל החלקים שלו) ועם הוכחת הקנייה. במידה וצוות החנות יאשר כי הפריט פגום, תוכלי להחליף או להחזיר ולקבל זיכוי כספי, לבחירתך.

האם אפשר להחזיר או להחליף פריט שרכשתי באתר?

כן - אפשר, תוך 21 ימים ממועד קבלת ההזמנה. תוכלי לקבל פריט חלופי, זיכוי למימוש בחנויות או החזר כספי. ההחלפה וההחזרה מתבצעות בכל החנויות שלנו. עלייך לוודא שיש לך איתך את חשבונית הרכישה, וכי המוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. לא תתאפשר החלפה של מוצרים בלעדיים לאתר, או שאינם במלאי החנות - אפשר יהיה להחזיר אותם ולקבל החזר כספי, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן. בהנחיית משרד הבריאות: חלקים תחתונים של הלבשה תחתונה או בגדי ים - אינם ניתנים להחזרה.

איך מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?

ההזמנה תישלח אלייך עם שליח בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

כשהחבילה תצא לדרך, יישלח אלייך SMS מחברת השילוח עם אפשרות למעקב אחר ההזמנה. במידה ואת לא בבית, ניתן לאשר לשליח שישאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל (במקרה זה לא נוכל להיות אחראים לכך שהמשלוח יגיע כסדרו).

האם ניתן לאסוף את המשלוח באחת מחנויות fix?

יס, אפשר לאסוף את החבילה שלך מאחת החנויות שלנו - בחינם! אם בחרת בשיטה זו, החבילה תגיע לחנות הנבחרת בהתאם לזמני האספקה המצויינים בהזמנה. עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תקבלי SMS עדכון בצירוף שעות פתיחת החנות. השירות זמין בחנויות נבחרות ולא בכל חנויות הרשת, ורשימת החנויות המציעות את השירות משתנה לעיתים. בתהליך ההזמנה, בעמוד הקופה, תופיע רשימת החנויות המציעות איסוף עצמי, ותוכלי לבחור את החנות הקרובה אלייך.

איך מתבצע משלוח לנקודת איסוף?

בסיום תהליך ההזמנה, באפשרותך לבחור באופציית משלוח של איסוף מאחת מנקודות החלוקה הממוקמות ברחבי הארץ. כשההזמנה שלך מגיעה לנקודת האיסוף, את מקבלת הודעת סמס עם כל הפרטים הדרושים. יש לך מקסימום 14 יום לאסוף את החבילה, אחרת היא מוחזרת אלינו.

האם אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה ואת רוצה לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך שעה מרגע סיום ההזמנה (זמני פעילות שירות הלקוחות: ימים א-ה בין השעות 09:00-17:00).

האם אפשר להשתמש בכמה קופונים במקביל?

אין כפל קופונים - תוכלי לממש קופון אחד בלבד בהזמנה.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי, ב-PayPal או בכרטיס מתנה/Gift Card של fix בלבד. האתר אינו תומך בכרטיסים נטענים, כרטיסים זרים, כרטיסי מועדון, כרטיסי הטבות, נקודות וכוכבים.

האם ניתן לשלם באמצעות כרטיס מתנה / Gift Card?

ניתן לשלם באתר ובחנויות באמצעות כרטיס מתנה / Gift Card של fix בלבד. כדי לממש באתר כרטיס מתנה, יש להזין את מספר הכרטיס בשלב הקופה, לפני שלב התשלום. למימוש כרטיס מתנה דיגיטלי שנקנה באתר - יש לבחור באפשרות "גיפט קארד דיגיטלי". למימוש כרטיס מתנה פיזי שנקנה בחנות - יש לבחור באפשרות "גיפט קארד שנרכש בחנות". מומלץ לשמור אתה כרטיס הפיזי לאחר המימוש, עד לקבלת החבילה.

איך אני קונה כרטיס מתנה / Gift Card של fix?

אפשר לרכוש כרטיס מתנה / Gift Card של המותג באתר ובחנויות הרשת - המימוש של הכרטיס אפשרי גם הוא באתר או בחנויות לפי בחירת מקבל'ת המתנה. לרכישת כרטיס מתנה באתר, יש ללחוץ על Gift Card בתחתית עמוד הבית. פרטי הכרטיס הדיגיטלי ישלחו למקבל/ת המתנה במייל או בהודעת סמס, לפי בחירתך, ותוכלי גם לצרף ברכה אישית.

סגור
Loading
Go back to %1