Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

NEED HELP? WE GOT U BABE

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

מדריך מידות

יצירת קשר

ביטול עסקה

החלטת לבטל את ההזמנה?
אנחנו כאן - מלאי את הפרטים מטה ונטפל בפנייה שלך.

דרכי הביטול?
בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של פיקס, בטל': 077-8903760 או בהודעה בעל פה באחת מחנויות רשת פיקס.
בדואר רשום, לכבוד דלתא גליל תעשיות בע"מ, שירות לקוחות פיקס, רחוב האשל 45, קיסריה.
בדואר אלקטרוני, לכתובת service@fixfixfixfix.co.il
בפקס שמספרו 077-6048309

או באמצעות הטופס מטה:

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה

ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של פיקס:

צרכן הרוכש מוצר באתר פיקס רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"). הפירוט המובא להלן הוא תקציר לא מחייב של הכללים המלאים והמחייבים הנמצאים בחוק הגנת הצרכן. אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של פיקס או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.

מועד הביטול:
אפשר לבטל את הרכישה בתוך: (א) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה; (ב) 14 ימים מיום קבלת המוצר; (ג) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן – לפי המועד המאוחר ביניהם.

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר פיקס, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.

במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר פיקס בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של פיקס לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ובכלל זה חולצות או פריטי לבוש אחרים שלפי בחירת הצרכן, הודפס עליהם סמל בית ספר.

בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של פיקס אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג פיקס, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.

סגור
Go back to %1